9/17/12

uudet vaatteet in action

Asukuva tältä päivältä! Uusi pitsipaita ja housut pääsi heti käyttöön. Tää päivä ollut kamalan harmaa ja se ei oo innostanu mua lähtemään ulos. En tiiä johtuuko se maanantaista, mutta mun oli tarkoitus lähtä salille ja zumbaan, painoin pään tyynyyn, laitoin herätyksen 20min päähän ja heräsin 3 tunnin päästä, oli jo ilta, shit. Laiska Ira ilmoittautuu. Ehkä se on silti välillä hyvä kuunnella kehoa eikä mennä aina kylmästi oman pään mukaan. Mulla on tulossa muutenkin rankka viikko niin on hyvä ladata välillä akkuja. Huomenna pääsen 11 koulusta, ehkä se olisi sen jälkeen aika mennä salille :-) Illalla vielä zumba treenit perjantaista tapahtumaa varten, siitä sitten myöhemmin lisää !
IMG_5923
sulkakorvikset / Seppälä
nilkkurit / Marypazz
laukku / Lindex
housut / Cubus
paita / Cubus
IMG_5926
laurin kanssa
IMG_5933
IMG_5958
IMG_5932
laurin kanssa-001
IMG_5962
IMG_5949

14 comments:

  1. oioi aivaan ihanat kenkulit !! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. teneriffan kenkätaivaasta löysin ;) Kiitos !!

      Delete
  2. Oot niin kaunis :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi julppu kiitos sulle :-)

      Delete
  3. Anonymous9/18/2012

    Aww oot ihana! :)

    ReplyDelete
  4. Toi paita on kyllä aivan ihana! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos paljon mukava että siekin tykkäät :)

      Delete
  5. Anonymous9/18/2012

    Moi! olisko sulla mielessä mitään liikkeitä millä saisin peppua pyöreämmäksi? Mulla ei ole mahdollista käydä salilla, mutta mitä liikkeitä voisin tehdä kotona? Ymmärrän jos et osaa auttaa, mutta ajattelin kuitenkin kysyä :) kiitos jo etukäteen! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heippa!:) Kyllä kotonakin voi treenailla ihan hyvin! Tietysti käsiä ja vatsoja on helpoin tehdä. Jos olet innostunut lenkkeilystä niin hyvänä uutisena voin kertoa sen tehostavan pakaraa! Lisäksi kotona voi harjoitella reisi/ja pakaralihaksia tekemällä erilaisia kyykkyjä ! Esimerkiksi yhdenjalan kyykky ja askelkyykky on tehokkaita. Kyykkyhyppyjen tekeminen on myös hyvä keino. Suosittelen ottamaan kyykkyjen kaveriksi jonkinlaisen painon/tangon harteille tai roikotettaviksi käsille. Jos sinulla on mahdollista tehdä steppiä jonkin korkeamman alustan kanssa niin se käy myös hyvin pepputreenistä ! Tässä on myös yksi liike mitä voi harjoittaa erilaisilla painoilla: http://www.patrol.fi/lajit/kuntoilu-terveys/voimaharjoittelu/liisan-lihaskuntopiiri-211-yhden-jalan-maastaveto-kierrolla

      Laitan sulle vielä hyvän ohjeen kyykkyjen tekemiseen sillä siinäkin on oma taktiikka!
      - astu pitkä askel oikealla jalalla eteenpäin, pidä askelleveys hartioiden levyisenä
      - pidä ylävartalo ryhdikkäänä (vältä kallistumista sivuille tai eteen), katse suunnattuna eteenpäin, kuntopallo hartioiden tasolla vartalon edessä
      - takimmaisen jalan kantapää voi olla irti lattiasta
      - hengitä sisään ja laskeudu rauhallisesti alas asti, jolloin oikea reisi on vaakatasossa
      - tarkista, että polvi ja jalkaterä pysyvät samansuuntaisina koko ajan, eikä etummaisen jalan polvi ylitä varvaslinjaa
      - nouse ylös ja hengitä ulos
      - tee sama myös vasen jalka edessä

      Toivottavasti oli jotain apua!

      Delete
    2. Anonymous9/20/2012

      voi kiitos sulle tuhannesti :) alankin heti treenailemaan! :)

      Delete
  6. Ooo tää asu on upee!! Toi paita niin rakkaus... <3 ihana postaus ira!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos !! <3 Toi paita on tällä hetkellä ehdoton lemppari !

      Delete

Hyvä lukija, en julkaise blogissani asiattomia tai liian loukkaavia kommentteja. Tämän myötä kaikkien on mukavampi vierailla blogissa, kiitos :)