2/18/13

vk 6 ja 7 urheilut

2013-02-010
ma: Zumba Fitness 60min + Mtv / Street tanssi 60min + 10min vatsat (5min perus kiertoja ja rutistuksia, 5min lankku)
ti: 1h40min reipas kävely/juoksulenkki + punnerrukset 60 + 60 (600 kcal yhteensä)
ke: lepo
to: 1h30min hiihto (473 kcal) + punnerrukset 70 + 70
pe: LM Body Pump 60min
la: lepo
su: lankku vähän yli 4min , sivulankut ja muutamat perusvatsat + LM Body Pump 60min

ma: LM Body Combat 60min + Mtv / Street tanssi 60min
ti: sali 30min + Zumba Fitness 60min + hiihto 1h30min
ke: lepo
to: lumilautailu yli 2 h
pe: PumppiTrimmi 60min
la: lepo
su: LM Body Pump 60min + 7 min lankku + 10min vatsatreeni

Mun parit äsköiset treeniviikot sujui tosi hyvin ! Kerkesin tehdä töiden ohella vaikka mitä. Olen nykyään ihastunut hiihtoon, sitä voisi verrata yhtä rankaksi kuin juoksulenkki :) Punnerruksissa ja lankussakin tuli tehtyä ennätykset. Koko ajan parempaan suuntaan :) Ensi viikon treenit voisi olla LM Body Pump, punnerrukset, mtv/street tanssi, LM Body Combat, hiihto ja LM Body Jam !!
2013-02-011
Tässä mun tämänhetkiset pumppi painot nykyisessä ohjelmassa:
pääty = tangon molemmilla puolilla olevat painot

lämmittely 5 kg pääty
reidet 11 kg pääty
rinta 7,5 kg pääty
selkä 7,5 kg pääty
ojentaja 5 kg pääty ja 4 kg käsipainot
hauis 3 kg käsipainot
askelkyykky 4 kg kahvakuulat molemmissa käsissä (voisin kyllä ensi kerralla lisätä... :D Tässä tehdään myös paljon kyykkyjä ja hyppyjä ilman painoja)
hartia/olka punnerrukset varpaaltaan, vipunostot 3kg käsipainot ja aluksi 4kg kahvakuulat molemmissa käsissä kun tehdään eräänlaista soutua(osaako joku selittää paremmin mikä sen nimi on?), lopussa pystytyönnöt tangon kanssa 5kg pääty
vatsa ei tarvitse painoja


Olen harrastanut Body Pumppia nyt vähän yli 2 vuotta ja olen päässyt näihin tuloksiin. Tietysti välillä on ollut taukoa. Painojen määrät saattavat kuulostaa pieniltä, mutta kun toistoja tehdään 800-900 yhden tunnin aikana eli n. 3 kertaa enemmän kuin salin puolella ja iso osa toistoista on lihasta ärsyttäviä ja piinaavia. Itse olen tykännyt todella paljon ja näkyviä tuloksia saa mielestäni todella nopeasti.

2013-02-006 2013-02-009 2013-02-013
Miten teidän treenit on sujunu ? Oletteko pysyneet terveenä ? Nyt on paljon pöpöjä liikkeellä, itsellä pientä nuhaa, mutta toivottavasti menee pian ohi.
IMG_5089 2013-02-012
Käyn jokaisen ryhmäliikuntatunnin ja salitreenit Kouvolan keskustassa sijaitsevassa FunFitissä. Se on toiminut "kotisalina" jo yläasteesta asti. FunFitillä (klik!) nähdään :-)

16 comments:

  1. Anonymous2/18/2013

    hehe en edes tiennyt et oot tollanen kunnon treenaaja :D mut wow näytät ihan sairaan hyvältä ja treenaat aika rajusti jopa, inspistä!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heh kiitti :)!

      Delete
    2. Anonymous2/18/2013

      Tiiätkö yhtään paljon lumilautailussa kuluu kaloreita? :) Tai että korvaako se vaikka lenkin yms? Ja kui saat 70 punnerrusta putkeen?! ja ihana vatsa sulla ah ♥

      Delete
    3. En tiedä yhtään, voisin mitata joku päivä:) Se riippuu niin paljon että hyppiikö siellä vai laskeeko vain alas, vai joutuuko tamppaamaan laudan kanssa. Ei ihan lenkkiä kyllä korvaa, mutta eiköhän se vähän kuluta kun jaloille kuitenkin hieman raskasta ! Olen tehnyt punnerruksia ala-asteesta asti :) kiitos <3

      Delete
  2. millasta toi body combat on? :-)
    vitsi ku olis mahis käydä noin monipuolisesti kaikissa ryhmäliikunnoissa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://irae-livethelifeyoulove.blogspot.fi/2011/10/ira-ja-laura-testaa-les-mills-body.html < oon tehnyt postauksen body combatista, voit käydä lukaisemassa :)

      Delete
  3. Anonymous2/18/2013

    sul on kyl nii hyvä elämäntyyli, ku jaksat liikkuu nii paljo!:) mut häärrre guuud pystytkö punnertaa yhel kertaa 60???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Se kyllä riistää paljon aikaa, mutta rakastan liikuntaa, tulee niin hyvä mieli :)!! Juu menee jo 2x 70 nippa nappa pienen tauon kanssa :D En ole kokeillut maksimeja yhdellä kertaa...

      Delete
  4. kiitos sun ja kaikkien kuvien ja juttujen annat todella paljon motivaatiota ! nyt on itekki innostunut treenaamaan:) jatka samaan malliin! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi mahtavaa kiitos kun tulit kertomaan !:) Jatka sinäkin samaan malliin :)

      Delete
  5. Anonymous2/18/2013

    hiihdätkö muuten perinteistä vai luistleua? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Luisteluhiihtoa suurimmaksi osaksi :)

      Delete
  6. Oot jaksanu ahkerasti reenailla! (: Oon kyl niin kade, kun ei meillä täällä pienessä kylässä ole mitään ohjattuja tunteja tms, niin ei pääse semmoisille :/ Ja muuten, teetkö punnerrukset miesten vai naisten punnerruksina? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tosi harmi ettei sulla ole mahdollisuuksia mennä ryhmäliikuntatunneille :(! Onneksi on kuitenkin sali, kotikonstit ja pihalla pystyy hyvin urheilemaan :) teen kaikki punnerrukset miestenpunnerruksina.

      Delete
    2. Jep,onneksi pääsee kuitenki muuten liikkumaan :) Huhhuh, ite jaksan vaan sen 20-30 miestenpunnerrusta tehä putkeen :D

      Delete
  7. Kiva lukea tälläsia treenipostauksia :) Ite uskaltauduin body pumppiin vasta pari kuukautta sitten mutta nyt oon ihan rakastunut! Siistiä kuulla että tuloksia näkyy. Mun mielestä noi sun painot ei kuulosta pieniltä, päin vastoin, ku ite just tietää millanen se tunti :) Tsemppiä sulle treenaamiseen!

    ReplyDelete

Hyvä lukija, en julkaise blogissani asiattomia tai liian loukkaavia kommentteja. Tämän myötä kaikkien on mukavampi vierailla blogissa, kiitos :)